Caminada i sortida amb bicicleta
El divendres 12 d’abril, l’últim dia abans de les vacances de Setmana Santa, tots els nens i nenes de l’escola vam fer una sortida pels entorns de l’escola. Els alumnes de P3, P4, P5 i primer vam fer dues rutes, una més llarga i una més curta, a peu. La resta d’alumnes de l’escola vam […]
Caminada i sortida amb bicicleta Llegeix més »
