Primer i segon va a la Fageda d’en Jordà

El divendres 26 d’octubre, els alumnes de 1r i 2n de l’Escola de Llers, vam anar d’excursió a la Cooperativa “La Fageda” i a fer un passeig amb carros de cavalls per la Fageda d’en Jordà. Al matí vàrem visitar la Cooperativa, on ens van ensenyar; les vaques, com les munyen, què mengen, com les […]

Primer i segon va a la Fageda d’en Jordà Llegeix més »