Dia de la Pau
El dia 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau. Durant el dies anteriors cada classe va descobrir un personatge que ha dedicat la seva vida a treballar per la pau. Ens vam reunir al gimnàs de l’escola i cada grup va compartir amb la resta tot allò que havia après. Per finalitzar […]
