General

Les Serres 4t

El dijous 23 de maig vam fer una sortida pel nostre entorn (La serra d’en Xibeques i el Puig d’en Clos). Va manar amb en Càndid i en Gerard que ens van explicar un munt de coses i vam aprendre moltíssim sobre el cucut, el llentiscle, el saüc, i les plantes que estudiem del nostre […]

Les Serres 4t Llegeix més »

COLÒNIES de PRIMÀRIA a COLERA

Aquest curs vam anar de colònies al càmping de Colera el 15, 16 i 17 de maig. Vam necessitar tres autocars. Quan vam arribar ens esperaven els monitors. Tot seguit van fer els grups per ensenyar-nos les instal·lacions del càmping. Després d’esmorzar vam deixar les maletes i motxilles als bungalous i vam organitzar les nostres

COLÒNIES de PRIMÀRIA a COLERA Llegeix més »

SANT JORDI 2019

Com es tradició els alumnes de 6è de Primària de l’escola de Llers, amb l’ajut dels mestres, han organitzat la paradeta de St.Jordi a la plaça del poble. Aquest any a la nostra paradeta hem venut llibres nous, llibres de segona mà a donació de pares/mares i alumnes, diferents plantes i flors, i com no

SANT JORDI 2019 Llegeix més »

Joc dels Ous de Pasqua

El dijous 11 d’abril tots els alumnes de l’escola vam participar en una activitat d’anglès relacionada amb la Pasqua. Durant les setmanes anteriors vam preparar a classe uns ous de fang que vam pintar i embolicar per tal que quedessin ben bonics. Aquest ous van ser amagats pels alumnes de 6è al pati de l’ajuntament

Joc dels Ous de Pasqua Llegeix més »

DIJOUS GRAS

La tarda del 28 de febrer l’alumnat i mestres de l’escola de Llers vam celebrar el Dijous Gras fent un partit de futbol, saltant a corda, jugant a gomes, a voleibol i berenant coca amb xocolata al camp de futbol petit del poble. Ens ho vam passar molt bé! Ah!, i moltes gràcies a Serhs

DIJOUS GRAS Llegeix més »

CARNAVAL CONSIGNES

L’alumnat de 4t i tots els alumnes de l’escola de Llers hem passat uns dies molt divertits.  Les consignes de carnaval ens han fet riure molt aquesta setmana, del 25 al 28 de febrer. Dilluns vam portar pijames espectaculars, sabatilles de dormir… Dimarts els caps i les nostres cares van estar ben pintades i decorats. Dimecres

CARNAVAL CONSIGNES Llegeix més »

CARNESTOLTES!

Atenció nens i nenes, el rei Carnestoltes ens recorda que avui Dijous Llarder a la tarda, anirem a celebrar aquesta festa tot jugant i berenant coca i xocolata al camp de futbol petit. I demà tothom ben preparat per anar a la Rua que començarà a les 10h a l’escola i anirà per tot el poble!

CARNESTOLTES! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut