General

SORTIDA A LA GARRIGA 4t.

El passat 5 de novembre de 2020, els alumnes de 4t,  vam anar d’excursió a la Garriga i vam veure moltes plantes, arbustos i herbes…també vam entrar a les barraques de pedra seca i vam aprendre moltes coses interessants amb en Gerard i en Càndid que ens van acompanyar. Ens ho vam passar genial!  

SORTIDA A LA GARRIGA 4t. Llegeix més »

LA CÈL·LULA

Aquestes darreres setmanes, a Medi, hem treballat la cèl·lula i per entendre millor les seves parts hem fet unes maquetes de les cèl·lules  eucariotes. Hem treballat en  grups de màxim tres persones, els materials per fer la maqueta els vam triar a criteri propi (caixes de formatgets, plats de cartró, plastilina, paper de seda, cola…).  Alguns grups

LA CÈL·LULA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut