Un dia a la Comunitat de Grans!

Ja portem gairebé un mes a l’escola i volem compartir amb vosaltres alguns dels moments que hi hem viscut. Des de la rotllana del matí per parlar de temes que ens preocupen o volem compartir a activitats dirigides per treballar les diferents àrees.

Els circuits d’aprenentatge ens marquen l’itinerari a seguir en l’àmbit lingüístic i matemàtic. Per tal de fomentar l’hàbit lector i la comprensió llegim amb Fiction Express. A medi treballem per projectes, gaudint dels recursos que ens ofereix l’entorn. Les maletes d’aprenentatge ens ajuden a aprendre manipulativament i ens apropen a altres realitats.

Les estones de pati ens permeten conèixer-nos millor i compartir plegades aventures i bonics moments. Quan ens cal tornar a la calma fem meditacions o dinàmiques de relaxació que ens permeten baixar pulsacions i centrar-nos en la nostra respiració, convidant a pensaments bonics.

Ens agrada fer activitats amb les altres comunitats i poder participar a l’assemblea d’aula i d’escola, per debatre temes que ens afecten a totes, per tal de fomentar la bona convivència a l’escola.

També ens agrada les visites a l’escola: ja siguin de professionals que venen a fer algun taller o activitat, a famílies que volen compartir alguna de les seves habilitats. Així que ja sabeu, les portes de la nostra comunitat estan ben obertes!

Clicant a la imatge podreu veure moments viscuts a l’aula. Us seguirem informant!

Una abraçada ben gran!