Últim dia del Curs 2021-22

Hola famílies!!!

Des de l’escola encara estem de ressaca emocional de l’últim dia de curs 😍

Durant el matí, la Raquel ens va preparar un Scape Room pel poble, teníem un objectiu treballar cooperativament per a poder obrir la caixa del tresor. Necessitàvem 4 combinacions de números per obrir el candau… 🗝🗝

La primera prova que ens va preparar va ser buscar pel pati un missatge secret que ens explicava la missió que teníem, també vam trobar el mapa de Llavorsí on ens indicava els punts on havíem d’anar a fer les proves per aconseguir totes les combinacions del candau.

Un cop desxifrat el missatge secret ens endinsar amb les proves vam fer cursa de relleus d’aigua i esponges, vam haver de buscar caramels entre farina i aigua i finalment, vam acabar l’última prova fent una guerra d’aigua.

Ens ho vam passar d’allò més bé! I per acabar el matí vam tornar a l’escola a esmorzar i a menjar-nos la recompensa del tresor, un gelat!!

Cliqueu la foto següent per veure què bé ens ho vam passar:

Vam gaudir-ho molt tots i totes!! Però aquí no s’acabava l’últim dia d’escola, ja que a la tarda ens retrobàvem per a fer la Festa de Fi de curs amb les famílies i els infants.

I quina SUPER FESTA vam viure famílies, nens i nenes, mestres… 🎉🎉

Ens va donar la benvinguda a la festa la Sara, gràcies per les teves paraules! Seguidament, vam gaudir del primer acte de la festa: els espectacles.

🔵La Comunitat dels Petits i la Llar d’Infants ens va fer una representació del llibre “El Mur”, i van fer amb uns Capgrossos preciosos i una mica trapelles 🎨, es movien i feien una mica el que volien i això ens va fer riure molt a tots i totes. Cliqueu la fotografia per veure la seva obra de teatre 🎭:

🔵La Comunitat dels Mitjans i dels Grans ens van representar  l’obra de teatre “El misteri de les joguines“, 🎭 una obra de teatre que van pensar, imaginar i crear els propis infants. Van crear l’escenografia, les disfresses, el text… Felicitats nens i nenes de l’Escola de Llavorsí, ho vau fer estupendament! Cliqueu la fotografia per veure la seva obra de teatre:

Després vam visualitzar plegades un vídeo del curs 2021-22 i el vídeo de comiat de la Raquel! Quantes experiències, vivències, moments… durant un any!! El voleu veure i descarregar? Cliqueu la fotografia:

I, Raquel, et dediquem aquest vídeo de comiat perquè t’emportis una mica de nosaltres amb tu amb aquesta nova aventura. Gaudeix-la moltíssim, i de tant en tant ens vens a saludar! 🙂 Cliqueu aquí per visualitzar-lo i descarregar-lo:

Ja estàvem a la meitat de la festa de Fi de Curs! Després de visualitzar els vídeos ens dirigíem a la pista del poliesportiu, allí ens vam airejar, jugar, ballar… i abans de sopar vam fer els rituals de canvi d’etapa… 👇

Els infants de la llar d’infants i els infants de P5 van rebre una clau 🗝💌 perquè al setembre poguessin obrir la porta que els portaria a la Comunitat dels Petits i a l’etapa d’Educació Primària.

I, després vam fer el comiat de la Raquel, els infants de la comunitat de grans van donar-li una banda i un birret, i després tota la comunitat educativa li va fer el túnel de les paraules boniques i els desitjos per la seva nova aventura ✨✨🍀🍀

Un cop acabats els rituals vam anar a sopar, un sopar supeeeer deliciós! 🍛🍽

👏👏 Gràcies AFA, famílies, mestres, nens i nenes… per viure i compartir plegades de nou tancar la festa de fi de curs amb un sopar a la fresca! Les mestres estem emocionades i ens sentim privilegiades de formar part d’aquesta comunitat educativa tant bonica i preciosa! 💞 💞 💝

Ah, i per acabar la nit vam fer un Bingo! Amb uns regals fets pels nens i nenes de l’escola 😂😃

Ens retrobem al setembre amb moltes ganes d’abraçar-nos i que els moments de celebració segueixin sent com la festa de final de curs, ara que el bitxet ja ens ho torna a permetre!!

Una abraçada ben càlida, molt bon estiu i gaudiu de tots els moments amb família, amics, amigues… 😊😀 Cliqueu la fotografia següent per veure la resta de fotografies de la festa de final de curs: 👇