Trobada de la Zer a Alins!

Hola famílies!

El passat divendres 3 de juny, tots els infants de la ZER i les mestres, vam gaudir d’una jornada plegades: La trobada de la ZER. Aquest any ens trobem a Alins, i les amfitriones ens han preparat un sac de sorpreses!

A l’arribada, ens organitzem per cicles, per tal de repartir-nos les medalles i conèixer el nom dels nostres companys i companyes. Per agafar forces, l’Ajuntament d’Alins ens prepara un esmorzar molt dolcet: coca i xocolata!

El Cicle d’Infantil prepara una gimcana de descoberta pel poble: amb pistes, enigmes i reptes motrius descobrim Alins!

Tota primària, organitzats per cicles, duem a terme tallers de lectoescriptura, organitzats pel CRP del Pallars Sobirà:

• Cicle Inicial: creem un pop-up, tot treballant el conte de l’Aurellut
  • Cicle Mitjà: coneixem l’escriptora Eulàlia Canal amb el llibre Un cargol fabufantàstic
  • Cicle Superior: taller sobre l’art i els contes, descobrint diferents contes i creant escultures amb paper. Sou tots i totes unes artistes!

A més, vam fer una gimcana de jocs cooperatius. Primer calia trobar amagat pel pati de l’escola un mapa fet a trossets. Cada cicle tenia diferents espais del poble, però un únic objectiu: conèixer i compartir amb nous amics i amigues. Juguem al joc del pistoler per conèixer bé els noms i també el joc en equip del cercle. Amb l’esforç de totes aconseguim superar els reptes sense problemes!

Després d’un matí ple d’emocions, dinem al pati de l’escola i fem una estona d’esbarjo plegades. Alguns a l’espai dels tobogans, altres al sorral, altres fent coreografies,… Per acabar la jornada, anem al teatre! El bibliobús Pere Quart ens porta una obra de contacontes molt divertida!

Ens ho vam passar genial! 🙂