Tallers de Sant Jordi 2023

Hola famílies, amics i amigues!!!

Sant Jordi ja s’acosta, la primavera ja és aquí! 🌸🌹🌺🌻🌼🌷💐

Com cada any, al poble de Llavorsí hi ha la paradeta de Sant Jordi 💚❤, que organitza l’AFA de l’Escola de Llavorsí.

Els beneficis que es recullen s’inverteixen en diferents àmbits de l’escola: material, activitats…

Enguany, en assemblea, vam parlar sobre quines manualitats podríem elaborar per tal de vendre-les a la paradeta i van sortir propostes molt boniques en els que els nens i nenes de l’escola han treballat amb molta dedicació:

• Dracs de cartró.
  • Titelles de Sant Jordi.
  • Arracades i/o clauers.
  • Porta espelmes.
  • Postals de Sant Jordi.

Tot això i roses, llibres i contes us esperen a la paradeta de Sant Jordi de Llavorsí!!

Voleu veure com hem treballat per aconseguir tenir tot aquest material? Cliqueu a la fotografia:

Arreveure! 👋👋