Taller SIAD, La Ciranda

Hola famílies, amics i amigues!!!

El 21 de novembre, els infants de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’escola, dins del marc del “Mes de les sexualitats i les relacions sanes 2023”, van poder gaudir del taller “Bon tracte en les relacions d’intimitat”, realitzat per La Ciranda.

Amb aquest taller vam poder connectar amb com és la vivència del bon tracte en les nostres relacions.

Per iniciar el taller la Júlia ens va fer escollir entre algunes de les pedres que ens portava preparades, aquella que ens agradés més; tenint en compte que la que escollíssim ens acompanyaria durant tota la sessió.

Mentre anàvem tocant, acariciant i donant escalfor a la pedra, vam estar imaginant-nos situacions agradables, aquelles que ens fan sentir bé, per acabar compartint algunes de les experiències voluntàriament. Així, vam poder connectar amb la gratitud i l’amor, però també van aparèixer la nostàlgia i el dol.

Vam acabar la sessió fent una pluja d’idees amb aquelles paraules que ens fan sentir més bé, més còmodes i que ens donen forces i energia positiva.

Cliqueu a la imatge per poder veure un recull de les paraules que van sorgir durant la sessió, i algunes imatges més del desenvolupament del taller.

Abraçades!!!