Setmana de gresca, disbauxa i xerinol·la!!!!!

Hola famílies, amics i amigues!!

La setmana de Carnaval va ser una setmana de gresca, disbauxa i xerinol·la!! Us explicarem una mica com va ser:

Els nens i les nenes de l’escola van participar en l’elaboració del Rei i la Reina Carnestoltes 🖌🎨 que ens van quedar d’allò més bé! Mireu que divertits 👇👁👁 El dilluns ens els vam trobar a l’arribar a l’escola, i en portaven un missatge molt especial, ple de reptes i propostes per la setmana de gresca de carnaval, tant per a mestres com per a infants!

Durant la setmana també vam fer cas de les diferents consígnes i ordres de Ses Majestats.

I com que la temàtica d’aquest any era el cinema 📽🎞 , també vam fer una tarda de cine després d’un dia bonic a la neu tot menjant crispetes! 🍿

Al llarg de la setmana vam anar enllestint les diferents disfresses, ja que cada infant va decidir de què es volia disfressar en relació a la temàtica escollida.

També vam gaudir d’una tarda de discoteca, de festes de confeti, d’espais amb disfresses a les aules, etc.

I fent cas a les aportacions dels infants durant l’assemblea, vam organitzar el divendres de carnaval i va ser meravellós, un dia molt especial!

A l’arribar a l’escola… ens preparem per la rua! Ens vestim, ens maquillem, ens acabem de fer els detalls i ja estem preparades!

El Rei i la Reina Carnestoltes ens conviden a coca i xocolata boníssima, i ens la mengem amb famílies al pati de l’escola. També vam tenir una gran aparició sorpresa… la de La Bruixa Avorrida!

Abans de marxar a la rua, ballem una dansa juntament amb les famílies i ja estem preparades!

Sortim totes juntes a fer soroll 🔊🔊 pels carrers del poble amb música i mooooolts xiulets. I tot seguint, de nou, les ordres de Ses Majestats fem reptes i proves al llarg del poble, van ser molt divertides: ballar, desfilar i trobar objectes amagats.

I per la tarda fem ambients d’escola i ens ho passem d’allò més bé!! Maquillatge, disfresses, dansa, joc lliure… ho vam viure amb molta alegria! Cliqueu la imatge per veure més fotografies i vídeos del nostre Carnaval: