Rebent el 2022 amb alegria!

Dilluns 10 de gener tornem a l’escola. Després d’unes llargues vacances amb la família i envoltats dels que estimem, tornem a la rutina. Quina millor manera de fer-ho que arribar a l’escola amb una gran sorpresa!

Sabeu qui ens ha visitat? Qui ha pensat amb tots i totes nosaltres? Els Reis Mags d’Orient! Ens deixen una carta i ens conviden a superar un repte per aconseguir els nostres regals. Ens proposen que cantem i ballem, en català i en anglès!

A més a més, volen descobrir quins són els nostres propòsits per aquest nou any! Els anotem en un paper gegant per compartir-los amb les companyes i companys.

Finalment, a cada aula gaudim dels regals de la tronca i els Reis Mags. També aprofitem per explicar-nos les vacances, el que més ens ha agradat i com de bé ens ho hem passat!

Clicant a la imatge podreu reviure el primer matí del 2022!

Una abraçada gegant! 🙂

Quins regals tant xulos!!
    I us han portat el Pachamama!!! Nosaltres el tenim i es molt i molt divertit i molt instructiu!! Un bon joc per entendre que cal treballar i ser conscients dels canvis col·lectius que cal fer per salvar la Terra.