PROGRAMA DE CONSUM DE FRUITA I HORTALISSES A LES ESCOLES

Enguany, participem en el Programa de fruita i hortalisses a l’escola i una setmana al mes menjarem diferents varietats per a esmorzar.

Properament us compartirem les dates i el tipus de fruita que tindrem per correu electrònic.

I si voleu podeu clicar a l’enllaç següent per a veure més informació: triptic-programa-consum-fruita-hortalisses-escoles-unio-europea(1)

Bon profit i bona fruita i verdura! Salut!!!

Moltes gràcies!!
    Es un programa molt interessant per a fomentar el consum de fruita!!! I descobrir noves varietats… amb ganes de conèixer les pomes bicolor!!!! Nyam nyam!!!!!