Primer dia d’esquí amb l’escola!

Ahir, dia 4 de març va ser el primer dia d’esquí d’escola, i us podem assegurar que ens ho vam passar d’allò més bé!

Tots els nens i nenes mostraven amb ganes la il·lusió que els hi feia tornar anar amb l’escola a esquiar. Per alguns, era la primera vegada d’aquesta temporada d’esquí.

Un cop vam arribar a Port Ainé, vam esmorzar a l’aire lliure i després ja ens vam anar vestint i equipant per està preparats i preparades a les 11h quan ens vingués a buscar els monitors/es. I de mentre els petits i petites ens observaven mentre prenien el sol!:)

A les 11h els nens i nenes que no esquiaven van anar a jugar a la neu, i s’ho van passar d’allò més bé! Van fer la singratalla, van construir un ninot de neu, van fer la croqueta… Estaven emocionadíssims! I just abans que anessin a dinar van anar a veure i animar com baixaven alguns companys per la pista de la cinta! Estaven molt i molt emocionats.

I, els altres nenes que sí que esquiaven a les 11h van anar amb els monitors i monitores, i després d’una baixada van fer grups i van anar a gaudir de la classe d’esquí durant dos hores!! Va anar tot genial, alguna caiguda que d’altra… però els ànims estaven super  amunt!

A les 13h, després de treure tota la roba d’esquí vam anar tots i totes a dinar!

Després de dinar, mentre esperàvem l’autocar, vam anar a gastar les últimes forces que ens quedaven fora la neu, els grans van animar-se en una gran guerra de neu i els petits es van endinsar en el món de la construcció d’escuradents amb plastilina!!

En la següent imatge, podeu veure fotos del dia d’esquí!

Una abraçada família! 🙂