PREINSCRIPCIONS ESCOLARS 2020/21 – INFORMACIONS

Benvolgudes famílies,

Us informem que des del 13 de maig i fins al 22 de maig s’obre el termini per a portar a terme les preinscripcions escolars. Cliqueu a la imatge per a visualitzar el vídeo oficial.

En aquest article hi trobareu adjunta la carta on hi consta la documentació que cal enviar al centre per correu electrònic (escanejada) i la sol•licitud de preinscripció que també caldrà que ompliu i envieu.

Per a les famílies de l’Escola de Llavorsí (infants de 6è i infants que entren a P3 amb germans/es al centre) heu rebut un correu electrònic amb tota la documentació i informació addicional.

Per qualsevol dubte o consulta podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic de l’Escola de Llavorsí: c5003032@xtec.cat

Si teniu dificultats a l’hora d’enviar la documentació digitalment, haureu de demanar CITA PRÈVIA a través del correu del centre en un d’aquests dos dies que s’atendrà al públic presencialment a l’escola:

Dimarts dia 19 de maig de 9.00h a 13.00h.

Divendres dia 22 de maig de 9.00h a 13.00h.

D’altra banda, us informem que el període de matriculació serà del 13 al 17 de juliol.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol consulta a través del correu: c5003032@xtec.cat

Per a més informació, podeu accedir al web: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

Aquí teniu els dos documents per a la preinscripció:

Documentació per a la sol·licitud de preinscripció – Web de Centre

Sol·licitud de preinscripció al centre per omplir famílies – Web de Centre