PREINSCRIPCIÓ LLAR D’INFANTS 2024-25

Benvolgudes famílies,

Us compartim la informació de la preinscripció al primer cicle d’educació infantil – Llar d’infants.

MATRICULACIONS:

Per a fer matriculacions o visites, podeu contactar al correu electrònic de l’escola: c5003032@xtec.cat i us respondrem tant aviat com sigui possible i prepararem conjuntament (escola i família) el període de familiarització de l’infant a l’escola. Teniu més informació sobre aquest període al butlletí d’inici de curs de la nostra pàgina web.

Per tal d’agilitzar el procés de matriculació, podeu enviar al correu electrònic la documentació següent (escanejada / fotografiada):

• DNI pare, mare i, si en té, de l’infant.
  • Tarja sanitària de l’infant (la del CAP).
  • Llibre de família on hi consta l’infant.
  • Carnet de vacunació.
  • Sol·licitud de preinscripció al primer cicle d’educació infantil en llars d’infants públiques.
  • Si és el cas, el certificat mèdic (del curs vigent) per tenir al•lèrgies/intoleràncies/malalties amb descripció de símptomes i pautes a seguir. En el cas d’administració de medicaments, cal adjuntar també l’autorització de la família juntament amb la prescripció mèdica del seu pediatra. Les autoritzacions les podeu trobar a la pàgina web de l’escola i teniu més informació al respecte al Butlletí d’inici de curs que també està penjat.