Moltes felicitats, Otger!

El passat 28 de febrer, l’Otger va celebrar amb totes nosaltres el seu últim aniversari a l’escola. Ja en té 12! Amb gairebé un peu a l’institut, comparteix records i aventures que l’han acompanyat al llarg del seu camí fins ser com és: un nen que confia en ell i en les seves possibilitats.

Els companys i companyes et preparen una cursa una mica complicada, ja saben que superaràs tots els reptes encara que al principi rondinis una mica. Esperem que hagi sigut un dia ben especial per tu i molt feliços d’haver-ho compartit plegades. Des de l’escola, et dediquem aquesta cançó, que ens agrada molt:

El divendres passat, desprès de l’assemblea, berenem plegades coca, xocolata i sucs per celebrar els aniversaris del febrer. En aquest cas, el protagonista únic segueix essent l’Otger. Moltes felicitats! 🙂

Clicant a la imatge podreu veure un recull de la nostra celebració:

Et desitgem el millor, Otger! T’estimem!

Recorda…abans de bufar, demana un desig  😉