Meditem plegades

Estem molt contents i contentes de poder gaudir d’una proposta de la Cristina:  apropar-nos al món de la meditació. Ho fa d’una manera dinàmica, propera i molt engrescadora, per tal de:

• Introduir-nos al món de la meditació.
  • Destacar la importància de sentir-se en pau amb un mateix per tal d’afavorir la bona convivència entre la comunitat i afavorir així el creixement integral.
  • Prendre consciència de la importància de relaxar-nos, escoltant la nostra pròpia respiració i qüestionant-nos com ens sentim en tot moment.
  • Compartir moments plegades entre comunitats.

Iniciem el taller amb una rotllana totes juntes, gaudint del silenci,  on fem dinàmiques individuals (centrar-nos en la nostra respiració, tancar els ulls i treure tot allò que ens molesta cap a fora, per emplenar-nos de bona energia i sentir pau interior). També fem activitats amb parella (mirar-nos als ulls i endevinar què pensa l’altre o bé fer-nos un massatge amb contacte i sense contacte per canalitzar l’energia i fer-nos sentir ben desperts i connectats).

Visualitzem diferents vídeos de monjos que fan retirs espirituals i com viuen en pau i harmonia, fent tasques diverses com construir un mandala, amb molta paciència i cura, per compartir en algun ritual i després el desfan, sense sentir que res és imprescindible i es pot construir de nou.

Ens porta diferents objectes que ens tenen ben encuriosits: roda de mantres, banya d’una vaca bruna, ullal d’un senglar o bé un fèmur que es converteix en un didjeridú. Els compartim plegades, escoltant les experiències  i vivències que li han aportat a la Cristina per generar un ambient d’estima i respecte cap a l’altre i també envers un mateix.

Moltes gràcies per endolcir-nos el matí amb aquest regal, Cristina. Ens hem quedat amb ganes de més! Les portes de l’escola són ben obertes a les propostes de les famílies, ens fan créixer plegades i no sabeu com ens agrada!

Una abraçada ben gran!