L’Eire se’ns fa gran!

Un dia com aquest, un 3 de novembre de 2009 neix la nostra amiga Eire. Avui, celebra amb tots i totes nosaltres els seus 11 anys. Una celebració molt especial ja que és el seu últim any a l’escola.

Comencem amb el ritual: LA MEVA CURSA DE VIDA. Cada passa representa un any de la seva vida i amb fotos i records ens explica anècdotes de moments viscuts. Representem una línia del temps que resumeix els nostres bons moments. Els més petits l’acompanyen al darrera per animar-la a arribar a la meta. Els que ja han fet els 11 anys, també l’esperen al final, per donar-li la benvinguda.

L’Eire ens ha preparat un recull de fotografies i vídeos que la fan sentir bé i ens arrenquen un somriure. Els companys i companyes li preparem una felicitació i hi expressem tot allò que ens transmet l’Eire, per a que en tingui un bonic record i si algun cop es sent sola, que pugui veure que està envoltada de molts bons amics i amigues.

Aprofitant que la tenim davant, li diem tot allò que ens agrada i ell ho rep amb amor i alegria, responent amb una dolça abraçada.

Ha sigut una celebració molt bonica i emotiva.

Esperem que passis un molt bon dia Eire!

Clicant a la imatge podreu veure els vídeos del ritual i també les fotos que ens ha presentat.

Moooltes gràcies per la felicitació!!! Tots els dibuixos, regals, escrits rebuts li van agradar molt i els te ben guardats al cor!

L’Eire va venir molt feliç de l’escola!!!!!!

🙂

Ara acabo de veure els vídeos!! aiixxx!!!! M’han faltat mocadors!! que xulos!!!

Mooooltes gràcies per ser part del seu creixement i per posar el vostre granet de sorra en la seva vida!!!

🙂