L’art a Maria’s Town!

Hola famílies,

aquesta setmana, la Riu ens endinsa dins el món de l’art en el seu espai del racó de l’experta. Des de ben petita, li agrada moltíssim dibuixar. La relaxa i també li permet expressar emocions i sentiments que l’acompanyen. Ens explica diferents tipus d’art i ens presenta una artista sorpresa: la Frida Kahlo. Coneixem més curiositats sobre la vida de l’artista amb un Draw my life. Podeu veure la presentació de la Riu clicant aquí.

Però això no és tot… Per tal que posem en pràctica alguna de les tècniques artístiques ens prepara dos activitats amb carbonets. Ens caldrà: paper, carbonets de colors, cronòmetre i paciència. Les activitats consisteixen en…

1- Individualment, escollim un color de carbonet. Escoltem una cançó i tenim 1 minut per fer-ne un dibuix. Canviem de color amb els companys i companyes i amb aquest, tenim un altre minut per perfeccionar el nostre dibuix. Amb dos minuts surten obres espectaculars!

2- Fem parelles o bé grups. Cadascú té un full en blanc que hi posa el seu nom al darrera. Escoltant una nova cançó ens posem a dibuixar. Cada 30 segons passarem el nostre full a un company diferent que continuarà el nostre dibuix. Finalment, retorna a les nostres mans allò que havíem començat. Els resultats ens han deixat ben bocabadats!

Si teniu ganes de seguir practicant amb el dibuix en família, us proposem el repte de dibuixar animals amb un sol traç, és a dir, sense aixecar el llapis del paper. Us hi atreviu?

Moltes gràcies per fer-nos compartir estones divertides totes plegades, Riu! Ets una artista!