La nostra setmana de CaRnAvAL!

Estimades famílies, nens i nenes de l’Escola de Llavorsí!

Ja ha acabat el carnaval, la gresca i la disbauxa!

Com sabeu, cada dia de la setmana passada hi havia unes consignes que els nens i nenes van decidir, i va ser molt divertit! Hi havia idees molt originals!! Quins pentinats tant divertits!!

I mireu que bonics vam arribar Dijous, que podíem venir a l’escola disfressats del que volíem…

El Divendres vam arribar a l’escola i ens vam disfressar d’allò que havíem acordat en assemblea: superherois i superheroïnes!! Cada comunitat va dissenyar la seva disfressa. Mireu com vam quedar!!!

Després de retrobar-nos les tres comunitats, vam fer diferents tallers:

• Acrosport.
  • Màscares.
  • Pintura de cares.

I per la tarda, vam portar a terme el nostre primer concurs de les habilitats!

Els petits van representar un conta contes de l’Elmer i els nens i nenes de primària feien diferents actuacions: màgia, patinatge, acudits, representacions teatrals, cantar… ho van fer genial!!

Cliqueu a la imatge per veure totes les fotografies de la setmana i els vídeos de les representacions:

Una abraçada!!!