La nostra setmana de Carnaval!

La setmana del 21 al 25 de febrer, no ens va deixar pas indiferents! Amb l’arribada de la reina i el rei carnestoltes, toca gresca i xerinol·la! Les nostres consignes fan que cada dia venim amb un complement o disfressa ben divertit: ungles pintades, pijama, roba al cap i molt més! La Raquel, l’alumna més gran de l’escola, cada dia ens informa què ens cal portar l’endemà. Dijous venim disfressats i disfressades lliurement, i divendres de la temàtica escollida entre totes: els superherois i superheroïnes!

En assemblea decidim com volem que sigui la nostra festa. Entre totes proposem fer pinyates per fer esclatar l’últim dia de carnaval a l’escola. Les dissenyem, les construïm i el rei i reina carnestoltes ens les amaguen pel poble. Tot fent una rua pel poble les trobem i les fem esclatar! Estan plenes de sorpreses ben dolces!

A més, elaborem màscares de paper maché tot fent un taller, on petits i grans treballen cooperativament. Necessitem paper de diari, cola blanca, aigua i un globus.Fem un esborrany del disseny de la nostra màscara, pensant tot allò que necessitarem. Han quedat uns dissenys espectaculars per tenir un bonic record del nostre carnaval!

Per acabar, no podia faltar la nostra festa de les habilitats! Durant la setmana, l’alumnat que vol es prepara un espectacle per mostrar les seves habilitats a la resta: circ, teatre, cançons, balls, cordes,… tenim uns grans artistes!

Clicant a la imatge podreu veure com ha sigut de divertit el nostre carnaval 🙂

Una abraçada famílies!