La nostra diada de Sant Jordi!

El passat 24 d’abril vam celebrar, juntament amb l’Escola de Tírvia i Alins, la nostra diada de Sant Jordi 🌹📕 🐉

A primera hora, els i les alumnes d’Infantil i Cicle Inicial caminem cap al camí de Tírvia, observant els canvis que provoca en l’entorn la primavera. Després del pati, creem diferents espais de circulació lliure per tal de gaudir, compartir i aprendre plegades.

• Mural cooperatiu: al mur del pati i amb pinzells, rodets i esponges, fem volar la nostra imaginació. Aquest mural el convertirem en banderoles per treure a les festes i celebracions!

• Racó de lectura: amb la maleta d’àlbums il·lustrats del Centre de Recursos del Pallars Sobirà i els llibres que van dur els infants de casa per compartir amb la resta, creem un espai de calma i lectura, on els petits poden escoltar contes de la mà dels més grans, llegir per parelles o bé individualment endinsar-se en les històries dels protagonistes.

• Construïm castells i fortificacions: amb els brics i les caixes que vau anar portant a l’escola, fem construccions gegants. Per equips, ens convertim en cavallers/es que defensem el nostre regne. Ha sigut molt divertit!

• Drac & art: a l’aula dels Grans preparem dos manualitats per construir un drac i endur-nos-el a casa o bé regalar-lo a algú estimat. Amb material per tal de treballar autònomament, surten autèntiques obres d’art!

I a l’escola, també hem rebut 4 contes preciosos per Sant Jordi que ens ha regalat l’AFA!!!

Moltes gràcies per col·laborar amb l’escola i pel vostre esforç per fer possible la paradeta de Sant Jordi!!!!

Clicant a la imatge podreu veure com ha sigut la nostra jornada!

Salut, roses i llibres!

✨🌹❤ 📗