LA NOSTRA CASTANYADA

Fa unes setmanes que ja parlem sobre com volem que sigui la festa de la castanyada d’enguany.

Com ja sabeu, a l’escola vetllem perquè tots i cadascun dels infants tinguin veu i puguin prendre decisions. Per aquest motiu, un curs més, han sigut els nens i nenes els que han decidit, organitzat i preparat nostra la festa de la castanyada. 🙂

Primer de tot vam fer una assemblea on vam fer pluja d’idees, els nens i les nenes van reflexionar sobre tot el que havien proposat aquell Divendres i, al tornar a l’escola, van concretar cadascuna de les seves propostes.

Fa dies que hi treballen de valent!!! Hi haurà moltes activitats durant tot el dia! Túnel del terror, rua de disfresses pel poble, moltes actuacions, castanyes i un discurs que els nens i nenes de 6è ens faran a tota l’escola!

Aquí teniu el nostre cartell, titulat LA NOSTRA CASTANYADA, que han elaborat companys i companyes dels Mitjans i dels Petits.

DIA 30 D’OCTUBRE – ESCOLA DE LLAVORSÍ

Malauradament, aquest any les famílies no hi podreu assistir, però, us ho enregistrarem tot en vídeo perquè ho pugueu veure a casa!

Quines ganes de celebrar-la!!!!

Uauuuu!!!! quin gran cartell!!

Llàstima que no ho puguem celebrar totes plegades!!! Però segur que us ho passareu molt bé!!

Guardeu-nos unes castanyes!!! Nyam nyam!!!!

1. Conxi

Olé quina xulada de festa de la tardor….. gaudiu-ne tots i totes plegades..tant de la preparació com de la festa.
      Bona castanyada i petonets calentons!!!!!