La Irene fa 11 anys!

El passat 5 de desembre, la Irene va fer una volta més al Sol. Amb aquesta, ja en suma 11! Com no podia ser d’una altra manera, amb la seva alegria i les ganes de passar-ho bé, comparteix amb els seus companys i companyes aquells moments que l’han emocionat al llarg de la seva vida.

Els seus amics i amigues li preparen un circuit amb diferents reptes. No en teníem pas cap dubte que els superaries tots, ja que la teva voluntat, espontaneïtat i energia farà que aconsegueixis tot allò que et proposis,Irene. En el teu últim aniversari a l’escola et volem desitjar un any ple de bonics moments. Esperem que molts d’aquests els puguem compartir plegats a la teva escola.

Clicant a la imatge podreu veure com de bé ens ho hem passat plegades!

Per tu, Irene! No deixis mai de ser tant genial! T’enviem una abraçada gegant!