Jornada pedagògica amb famílies

Hola famílies, amics i amigueees!!!!

El dijous 23 de novembre a la comunitat de mitjans i de grans hem convidat a les famílies a la jornada pedagògica! Aquest primer trimestre les mestres vam escollir que seria molt interessant que visquesin la novetat d’aquest any amb els Espais d’Aprenentatge, ja que és una nova manera de fer a l’escola de Llavorsí.

Ha estat una jornada molt enriquidora, la comunitat de grans ha estat la responsable d’explicar el funcionament i les normes de l’Espai d’Aprenentatge, ho han fet meravellosament bé, ja que ho havíen practicat i també ho tenen molt integrat dels dies que fem Espais d’Aprenentatge.

Tant famílies, com infants i mestres hem gaudit de les diferents propostes que hi havia als diferents Espais i hem pogut passar per cadascuna d’elles!

Amb ganes de repetir-ho,

des de l’Escola ens agrada molt compartir aquests moments i aquestes estones amb vosaltres!!!!

Clicant a la imatge podreu veure moments del dia de la Jornada pedagògica d’Educació Primària!

Una abraçada,

Potxonets!