Internet segura i visita dels Mossos d’Esquadra

Hola famílies, amics i amigues!!!

El 5 desembre, els Mossos d’Esquadra van venir a l’escola a realitzar un taller als infants de la Comunitat de Grans, i després tots els infants de l’escola van poder investigar per dins el cotxe oficial, i vestir-se amb alguns elements oficials.

Durant el taller “Internet segura per a nens i nenes”, els infants de la Comunitat de grans vam poder descobrir, parlar i debatre sobre els perills de navegar per Internet i de relacionar-nos amb persones que no podem veure físicament; també vam conèixer avantatges i desavantatges que pot tenir navegar per internet, i ens van oferir alguns recursos per a saber navegar i comunicar-nos a través d’internet d’una forma responsable i segura.

Si cliqueu a la imatge podreu veure un recull de les imatges del taller i de la investigació del cotxe.

Abraçades!!!