FINAL DEL CURS 2020-21

Ja som a les acaballes de juny, i sembla mentida que hagi acabat tot un curs.

Sembla que fos ahir que preparàvem els plans d’obertura, l’organització escolar. Sembla que fos ahir que estàvem plenes de dubtes i inseguretats.

Bé, inseguretats en segons què, ja que d’una cosa n’estàvem segures, i és el que hem intentat en cada moment: que l’escola, no deixés de ser un lloc ple de vida i convivència. No ha estat fàcil, costa trobar l’equilibri entre el deixar de fer tot allò que fos un risc, i arriscar-nos massa. Trobar l’equilibri en no limitar en excés la convivència d’uns infants que estan creixent i construint la seva personalitat, establint els seus primers vincles.

La nostra gran tasca ha sigut mantenir l’equilibri davant els infants, encara que les situacions en les que vivíem ens poguessin espantar. Ha sigut parlar de pors i d’angoixes, però també de resiliència i d’esperança, tot alhora, perquè la gran lliçó és que tot te dues visions, i que hem d’aprendre a conviure-hi.

En aquest curs, hem adquirit una nova visió de la paraula POSITIU, que fins fa ben poc, era exclusivament un adjectiu favorable. Ara, el seu significat s’ha ampliat.

Agraïm a l’Ajuntament de Llavorsí, a les famílies, a l’AFA, a les representants de famílies i d’AFA, a les monitores del menjador, a les mestres, les mestres itinerants i a l’equip directiu de la ZER Alt Pallars Sobirà tot l’esforç que heu fet perquè aquest curs hagi pogut arribar on ha arribat. Gràcies.

I el punt més important: vosaltres nens i nenes de l’escola de Llavorsí. Perquè vosaltres sou el motiu pel qual es mouen tots els engranatges. Sembla que fa ben poc que us veiem arribar a l’escola, amb les mascaretes, expectants, perquè n’hi havia que feia molts mesos que no venieu a l’escola!

I ja ha passat tot un curs. Un curs en el que heu sigut resilients i resistents a tot. Heu aguantat en unes condicions que ni molts adults aguanten: ventilació, mascareta, poc contacte físic, grups bombolla, cap petó, sense colònies, festes de final de curs peculiars… i aquí esteu. Us heu fet un curs més grans, i nosaltres només podem desitjar que seguiu creixent sans i feliços.

A vosaltres cinc: Nur, Eire, Alex, Clàudia i Paula, que sou un grup tant bonic, us agraïm tot el que ens heu fet riure i aprendre. Us desitgem tota la sort del món, i que sigueu molt i molt feliços. Que aprengueu moltíssim a l’institut i que establiu nous vincles. Teniu davant vostre una nova xarxa que se us obre, aprofiteu-la. I no us oblideu de nosaltres! Tan de bo el curs vinent, les festes siguin encara més obertes i hi pugueu venir. Ens farà molta il·lusió ser amb vosaltres.

Gràcies per tot, Nur, Paula, Eire, Clàudia i Alex.

Gràcies a totes i tots, mitjans, petits i grans.

Podeu veure les fotografies de la festa de final de curs i de l’excursió de l’endemà clicant a la imatge:

Per veure el vídeo general de tancament de curs, cliqueu aquí:

Per veure el vídeo de les famílies de sisè, cliqueu aquí:

I per veure els missatges i desitjos dels companys i companyes de l’escola per als de sisè, cliqueu aquí:

MOLT BON ESTIU!!!