FESTA DE FINAL DE TRIMESTRE

Ja hem acabat el primer trimestre!! Un trimestre diferent i intens, però alhora ple de bons moments.

Divendres passat vam fer un joc de pistes super divertit!!!

Després del pati, ens nens i les nenes de l’escola van haver de buscar diferents pistes al pati que un cop juntes, ens donaven el primer missatge: els membres dels equips. Hi havia 4 equips que haurien d’aconseguir un codi per obrir la seva corresponent caixa forta.

Un cop van conèixer el seu color d’equip i els seus membres, després de dinar, va començar el moment més interessant del joc de pistes!!

Cada equip estava repartit en un espai de l’escola i allà, anirien trobant diferents materials… Una corona amb diferents seriacions de gomets que ens permetrien fer un pas més… i observant bé alguna pista que hi havia al nostre voltant, aconseguir el primer número de la combinació!

Un sobre amagat a l’espai en el que s’havien de resoldre dos enigmes en equip, i un cop resolts, aconseguíem el segon nombre de la combinació.

I una clau amagada, que un cop la van trobar, permetia obrir un petit cadenat d’una capseta on hi trobaríem llumins i una espelma. Aquest material ens permetria desxifrar el tercer nombre de la combinació de la caixa forta, que estava escrit en un missatge invisible (amb suc de llimona) que amb l’escalfor de l’espelma es tornava de color marró.

Un cop tots els equips van tenir la combinació, vam poder obrir les 4 caixes fortes!!

El més important era que el que hi contenien cadascuna d’elles, permetria assolir un objectiu que era compartit en els 4 equips. No guanyava l’equip que ho resolia més ràpid perquè el que la seva caixa forta contenia, necessitava del que hi havia a les altres caixes fortes.

El resultat van ser: cartes als reis, llapis i maquinetes, retoladors i gomes!

Cada infant va aconseguir la seva carta als reis que havia d’escriure amb la família al cap de setmana.

Ens ho vam passar molt bé!!

Podeu veure les imatges clicant a la fotografia:

ÚLTIM DIA DEL TRIMESTRE

Hem començat el dia fent un tancament de trimestre amb cada comunitat, i després hem vist un vídeo que els nens i les nenes de l’escola han preparat en secret amb la Yolanda!! Mireu l’anterior article https://agora.xtec.cat/ceipllavorsi/general/els-edufis-acomiaden-el-trimestre-i-comparteixen-els-seus-desitjos/.

Després d’esmorzar, hem tingut una sessió de teatre! Hem vist el conte de la tronca i hem rigut molt! També hem cantat nadales. Després hem cagat la tronca i ens ha portat regals i llaminadures!!

Als petits ens ha portat unes peces de construcció de fusta suuuuper xules!! Amb elles podrem fer un munt de coses: carreteres, circuits, granges… i moltes rampades!!! També un conte que parla dels animals a l’hivern.

Als mitjans un joc del carcassonne i un conte sobre tot allò que hi ha a sota terra… es nota que la tronca ens ha observat i sap que ens encanta excavar…

I als grans un joc de taula que es diu When I Dream i unes guies de fauna i flora del pirineu molt precioses!! Amb elles podrem reconèixer ràpidament tot allò que trobem quan sortim a fer excursions!

Aquí teniu algunes fotografies del dia d’avui, podeu clicar a la imatge:

Una abraçada ben forta!! Ens veiem aviat!! Salut!!!