FESTA DE FINAL DE CURS 2019-20

Avui celebrem els inicis i els finals,

Inicis d’un curs nou, ple de moments bonics i d’anècdotes que sempre recordarem. I també celebrem els finals, finals d’una etapa per a vosaltres tres: Ares, Amine i Agnès.

Des de l’Escola només us podem desitjar:

• 💜Que la felicitat us acompanyi en tots i cadascun dels vostres passos.
  • 💛Que no us falti mai la salut, que continueu creixent sans i forts, preciosos per dins i per fora com ho heu fet tot aquest temps.
  • 💙Que creeu vincles preciosos amb persones que de ben segur, seran importantíssimes per a vosaltres per sempre.
  • 💗I cap a vosaltres mateixos… Que us cuideu molt, us respecteu, escolteu el vostre cor. Que sapigueu dir no quan sigui necessari i pugueu brillar en tot allò que feu. Quan ens cuidem a nosaltres mateixos, podem ser capaços de cuidar als altres.
  • 💖Que sigueu lliures i que sempre tingueu espai per a poder expressar-vos.
  • 💚Que cuideu també al planeta terra, que actueu sempre des de la responsabilitat i des del compromís per a fer d’aquest món, un món millor. Ja sabeu, que els nostres actes, reflexionar sobre allò que com a individus podem fer, és el pas més important per a millorar tot allò que no ens agrada del món i que volem canviar.
  • 💛Que no us faltin mai els somnis, no els aparteu mai, convisqueu amb ells, són els vostres objectius. I que alhora, no us falti mai l’energia per a fer-los realitat.

Des de l’Escola de Llavorsí, dir-vos que continuem essent-hi, que és casa vostra. Perquè aquesta és la nostra intenció: que l’escola sigui el més proper a una casa plena de vida, on no volem que us prepareu per a la vida, sinó que la visqueu cada dia.

Dir-vos gràcies perquè ens heu fet una rebuda fantàstica, ens heu ajudat molt.

Dir-vos que us estimem i que ens encantarà que vingueu a veure’ns sempre.

Una abraçada plena de força i d’amor.

Atentament,

Les mestres de l’escola.

Podeu veure les imatges de final de curs en aquesta imatge.

Si voleu tenir el vídeo de final de curs, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per venir a l’escola i us el transferirem en un Pen Drive que porteu.

BON ESTIU A TOTES I TOTS!!!😀😍😘

GRÀCIES PER TOT!