Fem caiac amb l’AEP!

Del 7 al 10 de juny, l’alumnat de primària té el plaer de gaudir de l’activitat de Caiac que organitza l’Associació Esportiva Pallars (AEP). Dur a terme aquesta activitat ens permet:

• Prendre consciència de les possibilitats del propi cos.
  • Conèixer i practicar un esport de l’entorn més proper.
  • Fomentar el treball en equip i la superació de reptes motrius.
  • Potenciar hàbits saludables a través de l’esport.

Un dia de caiac és…

A les 9 del matí ens recull l’autocar a l’escola i ens porta fins l’escola de piragüisme de Sort. Allà esmorzem i ens preparem per començar la classe a les 10h. Primer fem escalfaments fora l’aigua, per familiaritzar-nos amb el material.

Entrem a la bassa amb la nostra piragua, pala, casc i salvavides. Amb jocs cooperatius com el mocador, l’aranya, el taxi o policies i lladres practiquem diferents tècniques per guanyar seguretat en aquest medi. Abans d’acabar, fem jocs d’equilibri sobre la piragua. Amb alguns d’aquests aprofitem per refrescar-nos a l’aigua.

Recollim el material i buidem l’aigua del caiac per gaudir de la recompensa: un bany a la bassa per refrescar-nos! Després de canviar-nos als vestidors, ens recull de nou l’autocar per tornar cap a l’escola.

Arribem al migdia força esgotats, però molt contents i gaudint de l’activitat! Clicant a la fotografia en podreu veure un petit recull de l’experiència:

🚤🚤