Ens rentem bé les mans!

El passat divendres ens van venir a fer un taller a l’escola, destinat a tots els infants, des dels més petits fins als més grans. Ens presenten a través d’un conte la importància de tenir les mans ben netes i també dels perills de tenir unes mans brutes.

A l’escola, aquesta rutina i hàbit la treballem constantment (canvi d’activitat, entrada i sortida del pati, abans i després de menjar,…) però amb diferents experiments podem veure la brutícia que encara queda si no en fem un bon rentat. Posem pebre i aigua en un plat. Si tenim la mà bruta, tot el pebre que simula els microbis s’enganxen al nostre dia. Per altra banda, quan posem sabó al nostre dit, els microbis s’allunyen.

Amb una caixa fosca i un líquid que ens fa brillar les mans, veiem com encara tenim les mans brutes després d’haver-les netejat. Per això, ens expliquen el ritual que cal fer, sense pressa, quan ens rentem les mans. Ens en donen cartells per penjar als diferents espais i que no se’ns oblidi!

Us compartim el cartell per tal de tenir-ho present a casa també!

#aprenemplegades