Ens endinsem en el món de la ramaderia!

El passat divendres 5 de maig, vam anar tota l’escola d’excursió. Ràfting Llavorsí ens ofereix apropar-nos amb autocar al poble de Tírvia. Allà fem una sorpresa als i les alumnes de l’escola, que comparteixen el seu pati i esmorzem allà plegades.

Quan ja hem agafat forces, ens endinsem pels camins del voltant, en busca de les vaques i els cavalls del Jordi i el Marc. Ens han preparat un matí ben divertit per descobrir curiositats d’aquests animals que tan s’aprecien, i també podem veure com és el dia a dia d’un bon ramader.

Nosaltres els hi preparem una bona llista de preguntes, que en podreu escoltar la resposta en les petites entrevistes enregistrades:

Fem pícnic a la vora d’un prat per començar a fer la tornada caminant cap a l’escola. Veiem flors, insectes, posem els peus (alguns el cos sencer) al riu…un dia complet!

Ens va agradar poder compartir el dia junts, del més petit al més gran! Clicant a la fotografia podreu veure com de bé ens ho vam passar!

#creixemplegades

#respectem l’entorn