Els Reis despistats…

Avui hem trobat uns regals a la terrassa. Devien haver passat i com l’escola estava tancada allà els van deixar i fins avui no hi hem pujat i no els hem vist. Sort hem tingut que estaven encara en bones condicions, deu ser cosa que al ser dels Reis Mags alguna màgia devien tenir.

Amb molta il·lusió ens hem trobat a l’entrada per descobrir que ens han portat. Dos paquets i una nota. A la nota hi deia que s’han despistat una mica i han deixat algun regal a un altre Llavorsí, haurem d’investigar si n’existeix cap altre.

De moment, han pensat en l’escola, un penjador per aquells que encara no en tenien i un asseca-dibuixos, ara ja no caldrà que els deixem per terra ni penjats per vés a saber on.

Potser el paquet despistat són joguines? Ja us explicarem quan arribi!