Els petits sortim per Llavorsí!

El Dimarts vam sortir a fer un passeig pel poble de Llavorsí i vam caminar fins a dalt de tot!!! Els nens i les nenes ens explicaven anècdotes, ens ensenyaven casa seva, casa dels padrins… i l’Aniol i la Íria ens van portar a veure les gallines!!!

I avui hem anat a passejar fins al riu, a recollir pedretes i a observar l’entorn.

Ens hem acomiadat de la singatalla que vam trobar a l’escola, li hem desitjat coses boniques i l’hem deixat marxar riu avall.

Hem trobat lletres, números, animalons, ens hem posat a dins del riu, hem llençat pedres, bufat l’aigua, hem jugat a l’herba i esmorzat a l’aire lliure i després…. hem carregat les pedres cap a l’escola! Que cansats i cansades hem acabat!!!

Ens ha encantat!!! Que bé poder sortir tant!

Ep!! Tot i així, al llarg dels trajectes hem trobat moltíssimes deixalles al terra i les hem fotografiat totes per a treballar aquest aspecte a l’aula i a l’escola.

Bon cap de setmana!!! Fins Dilluns!

Podeu descarregar-vos les imatges al següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/XLLigZ1N953FaEDg6