El nostre Nadal 2023

Hola famílies, amics i amigues!!!

Aquí teniu un recull d’imatges del passat Nadal a l’Escola de Llavorsí!

Totes les festes que fem les decidim plegades a nivell d’escola, mestres i infants en assemblea:

En aquestes assemblees cadascú dona idees que podem fer i després d’exposar-les i detallar-les, fem votacions.

Això fa que tots els infants les visquin de forma emocionant i compromesa, perquè entre tots les preparem.

En assemblea vam acordar que volíem fer:

• Receptes de Nadal: sempre aprofitem les avellanes de l’avellaner del pati per a fer receptes de Nadal, i aquest fam fer crema de xocolata&avellana, torrons i bombons.

• Ambients de Nadal:
  1. Creació d’un arbre d’escola que el decoraríem de Nadal i hi posaríem fotografies nostres per a l’entrada de l’escola.

1. Manualitats de guirlandes de Nadal.

1. Creació de la postal de Nadal del municipi, en col·laboració amb l’Ajuntament de Llavorsí.

PER CERT!!! Mireu que preciosa va quedar!!!!

Com no pot faltar… vam cagar la tronca i ens va portar moltes sorpreses!!!! Es va notar que l’AFA i l’escola l’havien alimentat molt bé, gràcies per cuidar-la!!!!

Però la tronca no va venir així com així eh?? Ens va fer tota una gimcana!!!!!

Sort que la vam trobar…. ens esperava al parc!! I mira que ens va fer fer voltes per tot el poble!

I després de festes, vam veure els regals dels Reixos!!! I aquella mateixa setmana vam gaudir d’una tarda preciosa jugant als jocs que ens havien portat els Reixos o la tronca, o als jocs preferits que tenim per casa infants, mestres i famílies!

No deixeu de veure les imatges i els vídeos de tots els dies, cliqueu a la fotografia següent!!!!