El Nil fa 11 anys!

La Comunitat dels Grans estĂ  de festa: el Nil fa 11 anys! A ell li encanta celebrar el seu aniversari, i sabem que porta molts dies pensant-hi. Quines ganes de compartir-ho plegades!!!

De bon matĂ­, el rebem a la classe amb les banderoles fetes per nosaltres, amb tot l’amor del mĂłn. Li regalem unes paraules boniques : què ens agrada del Nil? La teva alegria, energia incansable, com ets tan amic dels teus amics i la il·lusiĂł que hi poses a les coses.

Ens prepara un recull de fotografies que resumeixen els seus 11 anys de vida, compartits amb els seus germans i familiars, amics i amigues. Nosaltres li preparem els reptes per la seva cursa de vida. A cada volta al Sol, ens explica un bonic record.

Nil, aquest recull Ă©s per tu. Per tal que el teu Ăşltim aniversari a l’escola sempre el puguis recordar clica a la imatge. Des de l’escola, et desitgem moltes felicitats i facilitats! 🙂

Una abraçada ben gran!

MOLTES FELICITATS I FACILITATS, NIL!

1. Conxi

Mil milions de grĂ cies a totes i a tots!!! iIpetons a cabassos!!! Pel Nil aquest dia sempre Ă©s sĂşper important però aquest anys MOLT MÉS, ell fa la reflexiĂł que Ă©s lĂşlitm aniversari a la seva escola estimada de PrimĂ ria… S’emporta unes grans vivències i records que tindrĂ  per a la tota la vida. Un recorregut que deixa petjada, grĂ cies a l’escalfor, cura , acompanyament i estima . Reboniques i rebonics. GrĂ cies equip docent!!!