Diada de Sant Jordi

Hola famílies, amics i amigues!

Com cada any, el 23 d’abril celebrem el dia de Sant Jordi a l’escola de Llavorsí. Aquest any el fred tampoc no ens ha parat i tots els nens i nenes han pogut gaudir molt de diferents activitats durant tot el dia.

En arribar a l’escola ens vam trobar diferents propostes (espai de lectura, creació d’històries amb titelles…) per on els infants podien anar circulant lliurement.

Més tard, totes les comunitats van tenir l’oportunitat d’anar a visitar la paradeta de llibres que l’AFA va organitzar. Allà, els nens i nenes que ho desitjaven, podien reservar els seus llibres, així com les manualitats que prèviament ells i elles mateixes havien elaborat a l’escola.

La llar d’infants va tenir la sort de poder gaudir d’una estona de contacontes, portada a terme per la comunitat de grans.

A la tarda, es van proposar tres espais de circulació diferents: un espai on podien pintar-cares i els vidres de les finestres, un altre espai de lectura relaxada i, finalment, un espai on podien pintar, jugar al tres en ratlla o representar les creacions amb titelles que al matí havien assajat.

Va ser un dia molt especial!

Cliqueu la fotografia per veure fotografies i vídeos de la jornada:

Abraçades!!