Comencem amb totes les ganes!

El dia 5 de setembre és un dia especial, ben marcat al calendari. Arranquem el nou curs amb moltes ganes. Passem un matí plegades molt divertit. Cada Comunitat té un espai amb la seva tutoria per explicar les vacances i tot allò que vulguin compartir. Després ens trobem al nostre espai d’assemblea tota l’escola, per recordar hàbits i rutines de pati i espais comuns que afavoreixen a la bona convivència.

Durant l’estona de pati, gaudim amb els companys i companyes que alguns no s’havien vist amb tot l’estiu. Creem un racó de creació artística, elaborant un mural cooperatiu que decorarà els espais comuns. A més, rebem la visita de la Raquel, que tot i que aquest curs marxa a l’institut troba a faltar l’escola.

Per acabar el matí, cada comunitat es familiaritza amb la seva classe i els companys i companyes.

Omplint de vida els espais, fent bategar l’escola!

Cliqueu aquí per veure alguna imatge més.

Una abraçada!