Certamen de poesia en veu alta!

Acomiadem el trimestre descobrint el món de la poesia.  Els i les alumnes de primària treballem la poesia, en descobrim la seva estructura i bellesa i analitzem en quins llocs podem trobar poesia, com per exemple en les cançons. Ho treballem presentant com a exemple un poema de Nadal de l’escriptor Roc Casagran.

Poema de Nadal 2017 - Roc Casagran

Observem que és molt important com fem la lectura d’un poema per transmetre als oients tot allò que volem. Ho veiem amb el projecte de poesia dibuixada, amb el poema Podries de la Joana Raspall. Sabeu que també s’ha convertit en una cançó del disc de Roba Estesa?

Presentem als nostres alumnes el 1r CONCURS DE POESIA EN VEU ALTA, on tota l’escola hi participa. Els i les alumnes de primària es preparen un poema d’hivern, seguint les bases del concurs. Els més petits de l’escola són el jurat, que valoren el to de veu, el ritme i entonació i la postura corporal dels participants.

Clicant a la fotografia podreu veure quins poemes tant bonics han escollit els i les participants. Ah! I també els convidats especials que han fet de jurat. Moltes gràcies a la Senyora Picalletres, la Noemí i l’Alba per acompanyar-nos en aquesta aventura. Què bé poder comptar amb vosaltres!

Una abraçada ben forta! 🙂