Celebrem Sant Jordi i Santa Jordina 2022!

Hola famílies!

El passat divendres, 22 d’abril, vam celebrar la Diada de Sant Jordi i Santa Jordina. En l’anterior assemblea, els infants havien manifestat com volien celebrar-ho. Amb l’objectiu de conèixer i festejar la diada, preparem diferents tallers, de circulació lliure, als diferents espais de l’escola:

• Teatre i construcció del castell amb caixes de cartró a l’espai de psicomotricitat, potenciant la creativitat dels infants.
  • Espai de lectura d’àlbums il·lustrats a l’entrada de l’escola, celebrant a la vegada el dia del llibre, per tal de fomentar el gust per la lectura.
  • Taller de papiroflexia de roses i escriptura de cartes, poemes o dedicatòries a l’aula de la Comunitat dels Grans. Fem manualitats per regalar als més estimats.
  • Taller d’art i maquillatge a la Comunitat dels Petits. Preparem murals de primavera per decorar la parada de l’AFA de venta de llibres i roses 🌹📚

Volem agrair la participació de les famílies en dur caixes de cartró, sense vosaltres no haguéssim pogut dur a terme el taller 📦📦📦. Ens ho vam passar genial! Ens agrada compartir tardes totes plegades, jugant i aprenent des de la més petita a la més gran 🙂

Clicant a la fotografia en podreu veure un petit resum. Quines cares de felicitat! 😁😃