Celebrem els 11 anys de la Riu!

La Riu aquest estiu ha fet una volta més al Sol i ja en suma 11! Per celebrar-ho, li regalem una felicitació de cor: les paraules boniques! Ens agrada com n’ets d’artista, com ajudes als teus companys i companyes i les ganes que tens sempre de passar-ho bé! Per tot això i més, tota l’escola et volem desitjar….MOLTES FELICITATS!

Els companys i companyes et preparen un bonic circuit per la teva cursa de vida. Ells hi posen els reptes i tu les anècdotes i records que han marcat la teva vida. Moltes gràcies per compartir-los amb nosaltres!

Clicant a la fotografia podràs veure com t’estimem a l’escola! El teu últim aniversari aquí, no ens ha deixat pas indiferents. I que molts més en puguis celebrar!

Una abraçada ben gran! 🙂