ASSAMBLEA 15-11: ENS PREPAREM PER FER AMBIENTS DE LLIURE CIRCULACIÓ

Hola famílies!!!

Aquest Divendres hem fet una assemblea d’escola que ha anat genial… Dia a dia van aprenent a escoltar-se amb atenció, a mirar-se, a respectar la diversitat d’opinions, a felicitar-se i també a assumir els propis errors i demanar disculpes. Tot amb un to de veu agradable i amb molta intenció de dialogar i reflexionar sobre el dia a dia a l’escola.

És meravellós veure com els vostres fills i filles participen tant activament i com van reforçant tant els seus vincles com a grup.

Un cop hem acabat l’assemblea s’han distribuït pels diferents espais de l’escola, lliurement escollien què volien fer i mireu quin ambient de calma, de tranquilitat i de concentració hi havia…

Observant els interessos dels nens i les nenes podem començar a preparar els tres ambients que farem els Divendres.

Després d’aquesta tarda tant bonica marxem tots de cap de setmana i ens veiem Dilluns!!!!