Anem de colònies a Barcelona!

Hola famílies,

Com ja sabeu, el 19 i 20 de maig vam anar de colònies amb l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior de tota la ZER. Sortint ben d’hora amb l’autocar, ens vam dirigir cap a la ciutat de Barcelona. 🚃

Dijous al matí vam visitar el CosmoCaixa. Vam veure les exposicions itinerants, el bosc inundat, els espais de ciència per aprendre jugant i també vam fer tallers d’experimentació.

Llum i color: descobrim què és la reflexió i refracció i quins són els colors primaris.

Micràrium: coneixem el funcionament dels microscopis tot observant teixits i trossets de meteorit.

Triceratops: descobrim curiositats sobre alguns dinosaures que han fet història.

Per seguir explorant la ciutat, vam anar al Poble Espanyol. Vam dinar en un espai de pícnic ple de tobogans, agafant forces per afrontar la tarda. Tot i haver matinat, encara teniem molta energia per fer un taller d’artesania: esmalt al foc. Vam conèixer aquest ofici i cadascú va dissenyar el seu collaret per endur-se’n un bonic record.

A l’acabar el dia, vam arribar a l’alberg. Ens vam repartir per les habitacions i vam aprofitar per descansar una estona abans de sopar. La sorpresa va ser saber que hi havia buffet lliure!! 😂😍Amb 4 plats a escollir de primer i segon 🍕🍔🍟🌭🧀🌯🍳🍮🍧🍠🍜

Encara ens va quedar un espai a l’estómac per prendre un gelat en un parc. 🍨

L’endemà estavem molt neguitosos i neguitoses: anàvem al Camp Nou ⚽. Vam visitar el Museu del Barça i també les grades. Fins i tot, vam poder tocar la gespa i seure a la banqueta! Com hi vam poder anar caminant, vam tornar a l’alberg per dinar i agafar forces 🤗

Amb totes les motxilles preparades, tornavem cap al Pallars. De camí de tornada vam parar a Agramunt. Ens esperaven a Torrons Vicens per ensenyar-nos el Museu de la Xocolata 🍫 i explicar-nos la seva trajectòria que els ha fet famosos arreu de Catalunya, tot fent una degustació de dolços i torrons per endolcir el viatge cap a casa.

Ens ho vam passar genial! Vam fer moltes activitats, nous amics i amigues i experiències i vivències molt divertides. Clicant a la fotografia en veureu un petit resum 😉😉

Una abraçada famílies! 🙂

ESPEREM QUE ESTIGUEU PASSANT UN BON ESTIU! ☀🌞🌻🕶😎