Anem a fer caiac!

El passat 6,7 i 8 de juny els alumnes de 2n a 6è de les petites escoles (Tírvia, Alins i Llavorsí) ens retrobem de nou per dur a terme una esport aquàtic que ens ofereix el nostre entorn més proper: anem a fer caiac!

L’autocar ens porta a Sort, a la bassa de l’AEP.A l’arribada, esmorzem plegades per agafar forces i ens equipem com cal! Allà descobrim quin material necessitem per dur a terme l’activitat, quines parts té el caiac i com cal fer-ne el manteniment (col·locar bé el reposapeus, buidar el caiac, carregar-lo,…). Per prendre’n consciència, ho memoritzem amb jocs i curses de relleus per tal d’escalfar abans de remullar-nos.

A l’aigua, els monitors professionals, ens proposen diferents jocs per treballar l’equilibri i també propostes per treballar les diferents maneres de remar. Caiac polo, atrapa al lladre, les cues, el piano,.. jocs divertits que fan que ens passi l’estona volant!

Després de dues hores a l’aigua, toca la recollida. Ens responsabilitzem del material cedit per l’AEP (casc, pala i xaleco) i ens canviem als vestidors. L’autocar ens recull de nou i ens duu a les nostres escoles. Com l’aigua ens fa venir molta gana…ja estem a punt per dinar!

Ha sigut una experiència molt divertida! Amb ganes de tornar-hi el curs vinent!