A la Comunitat dels Petits, aprenem a programar les Beebots!

Aquests darrers dies hem tingut uns robots a la classe!!! Les Beebots!

Últimament ens encanta jugar a ser robots, ens movem com robots, parlem com robots… i que ara tinguem aquests robots a la classe ens ha fet molta il·lusió!

Hem estat descobrint com es programen, primer lliurement sense cap plantilla, després intentant que s’acostin a algun objecte/company, i després programant a la Sara! Fèiem una fila i anàvem guiant pas a pas la seva ruta fins a la destinació escollida per l’escola. I també deixàvem un objecte al mig de l’aula i entre tots havíem de donar-li les ordres exactes perquè arribés a l’objecte:

• endavant
  • gira
  • endavant

Un cop vam entendre una mica el seu funcionament i el que suposa la programació d’un robot, vam utilitzar la plantilla. Havíem de conduir-lo cap a la lletra que escollíem.

Primer necessitàvem moure el robot per sobre per anar visualitzant els passos que hauria de fer, però al final hem après a visualitzar els passos que ha de fer sense ni tocar-lo!

I després li hem fet diferents rutes perquè arribés a la mel i a la flor!!

Mireu les fotografies i els vídeos, veureu què bé ens ho vam passar…

Una abraçada!