Estimades famílies,
Desitgem que hagueu gaudit d’un estiu ple de bons moments i que us trobeu totes i tots molt bé. Ara encetem un nou curs, amb la il·lusió que sigui un temps preciós, viscut amb salut, alegria i experiències boniques compartides que ens facin créixer junts i aprendre de forma íntegra.
Confiem que, amb la col·laboració i el compromís compartit, aquest curs 2025-2026 sigui una etapa de creixement, desenvolupament i d’aprenentatges valuosos per als infants i per a tota la comunitat educativa.
Amb ganes de retrobar-nos i començar aquesta nova etapa ens trobem el proper dilluns 8 de setembre del 2025 a l’Escola de Llavorsí.
Adjunt us compartim el Butlletí informatiu per a famílies del curs 2025-26. També el podeu trobar a la pestanya L’ESCOLA.
Una abraçada ben gran de part de tot l’equip docent.
Atentament,
Escola de Llavorsí


