Jaume Copons ens visita

Avui dia 4 de febrer, les classes de 3B, 3A  i 3C hem  anat  a  la  sala  d`audiovisuals i ha vingut l’autor de L’any del Gat, el Jaume Copons.

Té 53 anys, va néixer a Barcelona al 1966,  i treballa d’escriptor a Barcelona amb l’Agust, el seu company argentí. Va ser un dels guionistes del Barrio Sésamo, escriu lletres de cançons i va treballar a la TV. Ha escrit tota mena de llibres com per exemple: Agust i els monstres, L’any del Gat, Tot el que sé de la caca, No llegiré aquest llibre, etc. Ha escrit coses per a nens i nenes, per nois joves, també ha fet coses per la ràdio. Es un escriptor català. Va ser professor de secundària.

Li  hem  fet  preguntes, ell  ens  ha  explicat  que la seva  escola  era  horrible. El Jaume parlava molt ràpid i no l’enteníem.

Hi ha nens i nenes que han portat el llibre  del  Gat  perquè  el  firmi.

Jan  Romero  Rebollo i Biel Campdepadrós Güell

Escola Les Muralles – Montblanc