Aquest mes de novembre, els nens i nenes d’I3 han viscut un munt d’experiències que han omplert les aules d’alegria, moviment i creativitat. Ha estat un període intens en què hem combinat l’expressió artística, l’experimentació sensorial i les activitats motrius, sempre amb l’objectiu d’aprendre mentre gaudim.
A partir del conte Oh!, d’Hervé Tullet, han treballat l’expressió plàstica i les emocions que s’hi amaguen. Els infants han observat com a través dels tres colors primaris i les rodones poden fer volar la seva imaginació! A més, han creat les seves pròpies interpretacions a través de diferents materials. Ha estat una proposta que ha afavorit la creativitat col·lectiva.
Com que ja s’acosta el Nadal, l’I3 ha col·laborat en la decoració de l’entrada de l’escola. Amb molta il·lusió, han ajudat a preparar elements decoratius que donaran un ambient ben especial a l’escola durant aquestes setmanes. Entre tots, fem que l’espai sigui més bonic i acollidor.
Novembre ens ha deixat també moments molt bonics amb els nostres padrins i padrines de lectura, els infants de 3rA. La primera sessió de moltes estones plenes d’aventures i molts contes compartits.
Continuem aprenent, creixent i gaudint plegats! Cliqueu la següent fotografia per veure tot això i més…



