Benvolgudes famílies,
Durant aquests mesos del segon trimestre, hem gaudit dels contes a l’aula, a la biblioteca, i sobretot a les estones compartides amb els padrins lectors. També hem seguit aprofundint en el coneixement de les lletres , els sons i les paraules, a través d’activitats manipulatives .
Per altra banda, hem experimentat amb els cossos geomètrics, mentre anàvem jugant lliurement, classificant i construint amb el material reciclable que ens vau portar anàvem identificant les esferes, els cilindres… veient les diferències i les semblances. Ha estat una experiència molt enriquidora i divertida.
I finament, el Carnaval!. Quina il·lusió preparant les disfresses i com vam gaudir amb les ordres del Carnestoltes , desfilant i ballant . Una autèntica Festa!
Si voleu veure una mostra de totes aquestes activitats només cal que cliqueu la fotografia



